Navigatie

Retourneren

 

Niet blij met je aankoop? Laat het me weten en ik maak je blij. Samen komen we er uit.

 

Herroepingsrecht: bestelling annuleren binnen 14 dagen

 

Hoe

Ben je niet tevreden, of heb je je gewoon bedacht, mag je je aankoop gewoon terugsturen.

  • Meld je retour aan: stuur even een mailtje. Je mag een reden opgeven, maar dat hoeft niet. Je mag het retourformulier gebruiken, maar ook dat is niet verplicht.
  • Je ontvangt een retour etiket. Print dit uit en plak het op je pakket. Pak de spullen alsjeblieft weer goed in en zorg dat het etiket goed stevig vast zit. Niemand wordt er blij van als spullen kwijt raken in de post.
  • Lever je pakket in bij een PostNL punt. 
  • Je ontvangt het bedrag van de geretourneerde artikelen z.s.m. terug op je rekening. Dus geen waardebon of andere addertjes onder het gras.

Volgens de wet moeten we ook een formulier aanbieden. Dit formulier vind je hier (klik). Je mag het gebruiken, maar het is niet verplicht. (Gewoon even mailen is toch veel makkelijker...)

Termijn

Na ontvangst van je bestelling heb je:

  • 14 dagen om (een deel van) je bestelling aan te melden voor retour;
  • Vervolgens weer 14 dagen om het product terug te sturen. De tweede 14 dagen gaan in na je eerste melding.

Kosten

Retour zenden o.b.v. het herroepingsrecht is gratis binnen Nederland. (Oftewel Yarnz neemt de kosten voor haar rekening.)

Dus als je je bestelling binnen 14 dagen annuleert, mag je gratis retour zenden. Ook als je slechts een deel van je bestelling wilt retourneren.

Dit geldt niet voor Naaldenbieb artikelen. De kosten voor het retourneren van Naaldenbieb artikelen komen voor je eigen rekening. Afhankelijk van je locatie en de grootte van de zending variëren die kosten van één postzegel tot ongeveer €4,00 - €6,95 binnen Nederland. Vanuit het buitenland gelden de locale tarieven voor verzending.

Naaldenbieb artikelen mag je tot maximaal 3 maanden houden en gewoon gebruiken. 

Je kunt je retour natuurlijk ook even langs brengen. (Maak alsjeblieft wel eerst een afspraak.) 

Bij retour zendingen vanuit het buitenland gelden de lokale tarieven. Deze komen in principe voor je eigen rekening.

 

Retourrecht

Is de periode van het herroepingsrecht vertreken, maar wil je toch nog (een deel) van je bestelling retourneren? Of is er iets mis met je bestelling? Neem dan contact met ons op.

Afhankelijk van de situatie kan je je bestelling misschien toch annuleren. Verzendkosten komen in principe voor je eigen rekening, maar dat hangt natuurlijk ook weer af van de situatie. Yarnz beslist in deze gevallen of en hoe we de kosten vergoeden.

Als er wat mis is gegaan met je bestelling, lossen we dat natuurlijk (kosteloos) voor je op.

© 2015 - 2017 Yarnz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.